10 Aralık 2011 Cumartesi

PATATESLİ TAVUK BUT

99. TARİFİN ADI : PATATESLİ TAVUK BUT
GÖNDEREN : MUTFAK NOTLARI

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek  TIKLAYINIZ .

çok kolay ama çok şık bir tarifim var


bu et yemeklerinin yanına olablir kahvaltılarınıza leziz ve güzel bir sunum olabilir

veya çay sofralarınıza tuzlu bir seçenek olabilir

yapımı çok kolay

patatesi haşlayıp eziyoruz

tuz ve baharatla karıştırıp tatlandırıyoruz

patatesleri yumurta kadar alıp yuvarlıyoruz

çiğ patatesten dilimler çıkartıyoruz

elimizdeki püreyele birleştirip but şekli veriyoruz

butlarımızı önce una ardından çırpılmış yumurtaya en sonda galeta ununa buluyoruz kızgın yağda heryerini kıpkırmızı kızartıyoruz

ben dilim patatesleri çiğ kalır zannettim ama gayet güzel pişmişlerdi

firitözde kızarttım heryeri eşit kızardı

afiyetle kalın

5 yorum:

  1. bugün yayınladığım tarifimi alabilirsin arkadaşım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çikolatalı kek tarifimide alabilirsin ,kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. Güzel bol tarifli bir etkinlik oluyor,ev sahipliginiz icin tesekkür ederim ,etkinlik icin tarifim alabilirsiniz
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım tarif bıraktım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Özlem, etkinliğin tekrar hayırlı olsun. Tarifimi blogumdan uğrar alırsan sevinirim. sevgiler
    http://www.zencefil-zencefil.blogspot.com/

    YanıtlaSil