5 Aralık 2011 Pazartesi

YORKSHIRE PUDING

57. TARİFİN ADI : YORKSHIRE PUDİNG
GÖNDEREN : ELİF' İN TERAZİSİ

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için   TIKLAYINIZ .

 Malzemeler:

4 yumurta

2 cup süt ( 240 mililitre civarında)

2 cup un

1 çay kaşığı tuz

tereyağ

Yapılışı:

yumurtaları robotta yarım dakika çırptım,

sütü ekleyip yarım dakika çırptım.

unu ve tuzu katıp iki dakika çırptım.Kremamsı bir hamur elde ettim.

küçük kalıplara (varsa teflon olanlar ) leblebi kadar tereyağ koydum. 200 derece fırında ısıttım. Çıkarıp yağı fırça yardımıyla her tarafına sürdüm, hamuru ağzına kadar döküp yine fırına verdim.

30-40 dakikada nar gibi kızarmış içi boş ekmekçiler hazır.

İçlerine peynirle yapılan salatalar koyup ikram etmek şık olabilir.

3 yorum:

  1. selamlar canım nasılsın? kurabiye yayınladım alırmısın,,,sevgiler,kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. canım sana etkinlik için tarif yolluyorum siteme bakarsın...öpüldün...

    YanıtlaSil