15 Aralık 2011 Perşembe

ÇAY, KAHVE BAHANE ETKİNLİĞİ - SON

Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 16 ARALIK-1 OCAK tarihleri arasında

http://anneminkiziyim.blogspot.com/ arkadaşımız ev sahibeliği yapacaktır...

Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...

Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....

“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”

Muhammed Mustafa (s.a.v)

Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)

Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Anneminkızıyım a gönderiyorum yazıp arkadaşımıza haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp

http://anneminkiziyim.blogspot.com/ adresinde yayınlayacaktır :)

Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

Şimdiye kadar tarif gönderen arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum sevgilerimi gönderiyorum,yepyeni ve güzel tariflerinizle yeni ev sahibemizide yalnız bırakmayacağınızı ümid ediyorum...

Bir önceki ev sahibemiz olan sevgili YEŞİL MUTFAK (ÖZLEM)'e çok teşekkür ediyorum,ellerine emeklerine sağlık...

Bir önceki ev sahibemiz olan sevgili ÇAÇARONBLOG'a çok teşekkür ediyorum,ellerine emeklerine sağlık...

Selamlar,sevgiler...

1 yorum:

  1. haydi geçmiş olsun Özlemcim... sorunsuz bir şekilde bu etkinlik de bitmiş oldu

    ayrıca yapmış olduğun bu samimi, sıcak evsahibeliği için de teşekkür ediyorum sana

    sevgiyle...

    YanıtlaSil