9 Aralık 2011 Cuma

AYVA DOLGULU UN KURABİYESİ

92. TARİFİN ADI : AYVA DOLGULU UN KURABİYESİ
 GÖNDEREN : MANDALİN ÇIKMAZI


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek TIKLAYINIZ .

Malzemeler :


200 gr tereyağ

1 kahve fincanı sıvıyağ

1 bardak pudra şekeri

1 pk kabartma tozu

aldığı kadar un

Yapılışı :

Oda sıcaklığında erimiş tereyağı ,sıvıyağı ve pudra şekerini derin bir cam kasede karıştırıyoruz.İçine kabartma tozu ve aldığı kadar un ekleyip yumuşak bir hamur elde ediyoruz...Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp avcumuzda açıyoruz ortasına reçel koyup kapatıyoruz...Orta sıcakılıktaki fırında üzerleri çok hafif pembeleşinceye kadar pişiriyoruz....Fırından çıkınca üzerlerine pudra şekeri serperek servis ediyoruz...

Afiyet olsun........

5 yorum:

  1. harika olmus !!! görüntüsü süper canim ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  2. canım merhaba nasılsın?
    maşallah çok güzel götürüyorsun etkinliği onun için bende ayak altında dolaşıp seni rahatsız etmek istemiyorum,emeklerine sağlık :)
    yalnız senden bir ricam olacak,etkinliğimize ev sahibesi olmak isteyen varsa bana yorum bırakmalarını yazarmısın sayfana,bakarsın başka isteyen vardırda çekiniyordur,yada nereye yazacağını bilmiyodur,ben sen istermisin diye herkese soramıyorumda :)

    kolay gelsin canım,mutlu hafta sonların olsun,selamlar...

    YanıtlaSil
  3. bir tarifim var canım alırmıydın :) selamlar,kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  4. sevgılı özlem,mutfağımda çay kahve bahane etkinligi için tarifim var.Katılımların maşallah bolcana daha da fazla olmasını dılıyorum.Kolay gelsın guzel bır hafta sonu inşallah

    YanıtlaSil
  5. SEVGİLİ ÖZLEM BİR TARİFTE BENDEN AŞUREE TARİFİ İLE KONUKLARINI AĞIRLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM ETKİNLİNE BENİ DAVET ETİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM HOŞÇAKAL

    YanıtlaSil