2 Aralık 2011 Cuma

ÇİKOLATA SOSLU RULO PASTA

29. TARİFİN ADI: ÇİKOLATA SOSLU RULO PASTA
GÖNDEREN : HANİFE


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için TIKLAYINIZ .
 3yumurta


1 su bardağından biraz eksik toz şeker

1 su bardağından üç parmak kadar eksik un ,bardağın kalan kısmını nişastayla dolduruyorum

yarım paket kabartma tozu

yarım çay bardağı kadar sıcak süt

Krema için krem şanti

Çikolata sosu



Önce yumurta aklarını bir tutam tuz ile biraz çırptım.Şekerin yarısınıda ekleyip kar haline getirdim.

Kalan şekerle ile yumurta sarılarını şeker eriyene dek iyice çırptım.Çırparken sıcak sütüde ilave ettim.Unu ,nişastayı ve kabartma tozunu eleyerek ilave ettim.Çırpmaya devam ettim.En son yumurta aklarını tel çırpıcıyla veye spatulayla hangisi varsa ben bazen spatula bazende tel çırpcıyla çırpmadan yavaş yavaş yumurta aklarını söndürmeden yumurta sarılı karışıma yedirdim.

Yağlı kağıt serilmiş tepsiye eşit şekilde yaydım.Isıtılmış fırında pişirdim.

Pandispanyayı fırından alıp kağıt yardımıyla rulo yaptım.Pastanın kremasını hazırladım dolapta biraz bekletirseniz kıvamı daha güzel olur.Pandispanya soğuduktan sonra açıp yağlı kağıttan ayırıp krema sürdüm tekrar rulo yaptım.

Üzerine çikolata sosu gezdirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder