6 Aralık 2011 Salı

VİŞNELİ PAMUK KEK

74. TARİFİN ADI : VİŞNELİ PAMUK KEK
GÖNDEREN : BANUDAN ŞIMARTAN TATLAR

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek
TIKLAYINIZ

4 yumurta


1,5 su bardağı toz şeker

1 su brdağı sıvı yağ

1 su bardağı süt

3 su bardağı un

2 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

1 kavanoz suyu süzülmüş vişne reçeli Üzeri için: Eritilmiş nutella



Yumurtaları kabın içine kırıp çırpalım.

Toz şekeri de ekleyip 4 dakika daha çırpmaya devam edelim.

Sıvı yağı ve sütü katıp çırpalım. Unu eleyerek karışıma ilave edelim, kabartma tozu ve vanilyayı katıp tahta kaşıkla hızlı bir şekilde karıştırıp kare yağlanmış borcama karışımı dökelim.

Üzerine suyu süzülmüş vişne reçeli tanelerini dizelim. Vişne tanelerini kaşık ucuyla hamurun içine batıralım görünmesinler fazlada dibe itmeyelim.

Bu halinin resmini çekmiştim ama malesef silindi:((

180 derece ılık fırında 40 dakika pişirelim.

Keki kalıbından çıkartıp servis tabağına alalım üzerini nutella ile süsleyip servise sunalım. Afiyet olsun...

3 yorum:

  1. mutfakincisi.blogspot.com/2011/12/portakall-kek.html

    Bir tarif daha gönderiyorum canım kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. Özlemciğim tariflerin hepsi birbirinden şahen aralarında not aldıklarım var:)
    Sayfamda muzlu kek seni bekliyor sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Özlemcim:) Bak yeni tarif için geldim etkiliği bitirmişsin bende hemen yeni arkadaşımıza yolladım... Sevgilerimle öptüm...

    YanıtlaSil