12 Aralık 2011 Pazartesi

AĞLAYAN PASTA

106. TARİFİN ADI : AĞLAYAN PASTA
GÖNDEREN : HANİFE

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek TIKLAYINIZ .

5 yumurta


4 kahve fincanı şeker

5kahve fincanı un

1 çay bardağı sıvı yağ

1 paket kabartma tozu

yarım limon

2yemek kaşığı kakao

Yarım su bardağı soğuk süt(piştikten sonra üzerine dökmek için)üzeri için.......

1 poşet krem şanti

Çikolata sos tarifin için bir tık

Kek için yumurta ve şeker ,şeker eriyinceye kadar iyice çırptım,sıvı yağ, ve yarım limonun kabuğunun rendesi ekledim ve limondan 2-3 damla ilave ettim.

Un,kabartma tozu ve kakaoyu ilave ettim çırptıktan sonra yağladağım borcama döktüm ısıtılmış fırında pişirdim.

Kek piştikten sonra iki dakika kadar ilk sıcaklığı gidince soğuk süt kekin heryerine gezdirdim,kek soğuduktan sonra çırpılan krem şantiyi üzerine yaydım,en son çikolata sosuda şantinin üzerine gezdirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder