5 Aralık 2011 Pazartesi

KABAK TATLISI

52. TARİFİN ADI : KABAK TATLISI
GÖNDEREN : AKDENİZ KIZI

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için   TIKLAYINIZ .

malzeme:


* tatlı kabak

* şeker

* vanilya

* 2 paket petit beure bisküvi

* 1 su bardağı ceviz içi

* 1 paket damla sakızlı muhallebi ( hazır paket) veya krem şanti

* 400 ml süt

yapılışı:


* 1 kg kabak, yarım kilo şeker ve 1.5 su bardağı su ile düdüklüde altı kısıldıktan sonra 10 dk haşlanır.

* haşlanan kabağın suyu süzülür,bu noktada çok tatlı olmayan yumuşamış bir kabak elde ediyoruz,

not: aslında bir dahaki sefere kabağı şekersiz pişirip sonra tozşeker ve bisküvi ile karıştırmak tadını arttırabilir diye düşünüyorum.....

* 1 paket vanilya, küçük parçacıklara bölünen bisküvi ve ceviz içi süzülen kabaklara eklenir hamur haline getirilir

* oluşan harcımızı ben paşabahçeden aldığım üstü kapaklı cam kaselere paylaştırıp üzerine krem şanti hazırladım...siz damla sakızlı muhallebi veya sevdiğiniz bir lezzet ile hazırlayabilirsiniz...

* Soğuduktan sonra buzdolabına kaldırılır ve 3-4 saat bekletildikten sonra servis yapılır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder