6 Aralık 2011 Salı

SEBZELİ VE SOSLU KÖFTE

69. TARİFİN ADI : SEBZELİ VE SOSLU KÖFTE
GÖNDEREN : PAPATYA ŞEF

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek 
TIKLAYINIZ .

Malzemeler:


Yarım kilo yağsız dana kıyma,
1 adet soğan ( orta boy)
2 diş sarımsak, 1adet patates
, 1 adet küçük havuç,
1adet küçük kabak,
1 adet yumurta,
1 su bardağı ince çekilmiş ekmek,
1 çay kaşığı biber salcası,
1 tatlı kaşığı tuz,
1 çay kaşığı karabiber,
1 çay kaşığı pul biber,
1 çay kaşığı kekik.

YAPILIŞI:

Patates, havuç, kabak, soğan, sarımsak rendenin en ince tarafında rendelenir ve diğer malzemelerle iyice yoğrulur
15 dakika kadar buzdolabında dinlendirilip yuvarlandıktan sonra kızartılır üzerine domates sosu dökülerek servis edilir
Ben yanına patates kızarttım sizin de zevkinize kalmış afiyetle efendim:)

DOMATES SOSU:


3 adet rendelenmiş domates, 3 yemek kaşığı zeytinyağı, 1 tutam tuz, 1 tutam şeker, 1 çay kaşığı biber salçası, 3 yemek kaşığı su hepsi birlikte pişirilir.

3 yorum:

  1. Güzel bir etkinlik diliyorum ve bir tarif gönderiyorum,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canımmmm etkinliğin süper gidiyor maşallah bir tarif daha bıraktım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Özlem merhaba, etkinliğe mandalina pelteli muhallebi tarifimle katılıyorum, kolay gelsin:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil