13 Aralık 2011 Salı

KURABİYELER

110. TARİFİN ADI : KURABİYELER
GÖNDEREN :  ANNEMİN KIZIYIM

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek    TIKLAYINIZ .

3. Kataki


Cikolatali Misir gevregi

Malzemeleri:

3 su bardagi Misir gevregi

2 paket istediginiz cesit cikolata

1 cay bardagi badem (iri iri kesilmis)



Yapilisi:

Cikolata bir kaba kirilarak konulur. Daha büyük bir tencereye su konulup kaynatilir ve cikolata kabi kaynayin suyun icine oturtulur, icine su gecmememsine dikkat edilerek.

Cikolatalar eriyince ocak kapatilir ve cikolata kabi suyun icinden alinir icine misir gevregi ve bademler eklenir. Kasikla karistirilir ve donmadan hemen iki kasik yardimi ile parcalar alinrak tepsiye veya masaya yayilmis yagli kagit üzerine cikolatali misir gevrekleri dizilir.

Cikolatanin donmasi beklenir ve servise alinir.



Afiyet Olsun!

4 yorum:

  1. Merhaba Özlemcim
    davetin üzerine etkinliğin için bir tarif paylaştım

    http://yigitkartal.blogspot.com/2011/12/cay-kahve-bahane.html

    gelip alır mısın rica etsem :)

    bu arada yemek bloğu olmadığım için bunu ayrıca belirtmeni isterim yazında :))

    hani diyorsun ya "birbirinden güzel tarifleri için buraya tık" diye
    sadece hatırlatayım dedim :)))

    YanıtlaSil
  2. bir tarifim daha var alabilirsiniz (poaça) kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
  3. özlemcim
    http://dogada.blogspot.com/
    bu adresteki poaçayı canım

    YanıtlaSil
  4. Selam canım, ben tekrar ayva reçeli ile etkinliğe katılmak istiyorum mümkünse eğer. Tarifim sayfamda. www.zeytintanesi.com kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil