30 Aralık 2011 Cuma

NİCE SENELERE

21 yorum:

  1. Nice mutlu yıllaraaaaa cnm çok öpüyorum;)))

    YanıtlaSil
  2. canim sana da mutlu huzurlu sevgi dolu nice seneler diliyorum.yuzun hep gulsun.

    YanıtlaSil
  3. 2012 yılında yanlışlarımızın az,başarılarımızın devamlı olması dileklerimle....Yepyeni Yıllar :)

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. size ve tüm sevdiklerinize iyi seneler diliyorum.Umarım yeni bir sene size en başta sağlık ve mutluluk olmak üzere tüm dilek ve isteklerinizi getirir:)

    YanıtlaSil
  5. nice mutlu sağlıklı yıllar canım.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sağlık huzur ve mutlulukla gecırecegınız yenı bir yıl sizlerle olsun..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. sağlıkla, mutlulukla, huzurla...ve tabi tüm sevdiklerimizle geçireceğimiz nice güzel yıllarımız olsun Özlemcim
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ....

    YanıtlaSil
  9. Sana da mutlu yillar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Canım yeni yılın tüm beklentilerini karşılasın fazla fazla hemde...
    Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  11. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla.. Nice nice yıllara.
    Umarım yüreğinizin ışıl ışıl olduğu bir yıl geçirirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. En guzel gunler yeni yilda sizi beklesin. Saglikla, mutlulukla...

    YanıtlaSil
  13. mutlu yıllar, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Canım,
    yeni yılın sağlık, mutluluk ve huzur getirmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  15. çok mutlu yıllar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Her yeni yıl başka bir güzel.. 2012 yeni yılının sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsını diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun.
    Canım birkaç gündür çok yoğunum sorun için hafta içi dönücem inşallah öptüm.

    YanıtlaSil
  17. Canım,
    yeni yılını kutluyorum. sağlıkla, neşeyle ve huzurla geçen bir yıl olması dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  18. Yeni yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle mutlu yıllar canım.

    YanıtlaSil
  19. Hepinize "2012 hiç bitmesin, bi 5-10 yıl sürsün, hatta 2013 gelmese de olur, hep bu yılda kalalım" diyeceğiniz süper bir 2012 diliyorum :))

    YanıtlaSil
  20. mutlu yıllar dilerim canım....hep mutlu ol inşallah,gülen yüzün hiç solmasın.sevgiler :)

    YanıtlaSil
  21. "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 2 OCAK-18 OCAK tarihleri arasında
    http://gulayce.blogcu.com/ arkadaşımız ev sahibeliği yapacaktır...
    Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
    Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....
    “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”
    Muhammed Mustafa (s.a.v)
    Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)
    Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Gülayce'ye gönderiyorum yazıp arkadaşımıza haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
    http://gulayce.blogcu.com/ adresinde yayınlayacaktır :)
    Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)
    Şimdiye kadar tarif gönderen arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum sevgilerimi gönderiyorum,yepyeni ve güzel tariflerinizle yeni ev sahibemizide yalnız bırakmayacağınızı ümid ediyorum...

    YanıtlaSil