6 Aralık 2011 Salı

BADEMLİ ÇİKOLATALI KURABİYE

71. TARİFİN ADI: BADEMLİ ÇİKOLATALI KURABİYE
GÖNDEREN : DERYAYLA


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek TIKLAYINIZ .

MALZEMELER(30 adet kurabiye için)


4 su bardağı un(3.5 bardak kullandım)

1 su bardağı pudra şekeri

1 su bardağı nişasta(Patates nişastası kullandım)

1 kutu süt kreması

1 yumurta sarısı

1/2 su bardağı sıvıyağ

1 paket kabartma tozu

2 yemek kaşığı yoğurt

1/2 su bardağı beyaz damla çikolata

1/2 su bardağı bitter damla çikolata(Pembe kullandım)

1 çay bardağı file badem(Ben ekledim)

ÜZERİ İÇİN

1 yumurta akı

File badem bol miktarda:)

Erimiş çikolata

YAPILIŞI

-Un,kabartma tozu,pudra şekeri,nişasta,badem ve çikolataları karıştırma kabına alıp elle karıştırın.

-Sıvıyağ,krema,yoğurt ve yumurta sarısını ilave edip yoğurun.

-İstediğiniz şekli verin.Ben bir kısmını yuvarladım.hamurun bir kısmını alıp rulo yapıp bıçakla dilimledim iki farklı çeşit kurabiyem oldu.

-Kurabiyeleri önce yumurta akına sonra bolca file bademe buladım.Pişirme kağıdı serili tepsiye dizip önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirdim.

-40 gr.çikolatayı benmari usulü eritip ılıyan kurabiyelerin üzerine gezdirdim.

AFİYET BAL ŞEKER OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder