23 Aralık 2011 Cuma

AŞURE


Hayırlı cumalar diyerek bugünkü yazıma başlıyorum. Ben hala iyileşemedim boğazlarım çok kötü. Baktım ki iyileşemiyorum dün aşuremi yaptım. Dağıttım. Afiyetle yedik. Çok şükür Allahıma ki aşurem güzel oldu ve çok beğenildi. Bu sefer üsütünü çok fazla süsleyemedim.  Daha önceki aşure tarifimi uyguladım fakat bu sefer
1/2 su bardağı nohut yerine 1 su bardağı nohut, 1/2 su bardağı kuru fasulye yerine 1 su bardağı kuru fasulye, 2 su bardağı aşurelik buğday, 100 gram kuru kayısı, 100 gram kuru üzüm kullandım. Diğer ölçüler daha önceki vermiş olduğum tarifle aynıdır.
Dediğim gibi şeker miktarını artırabilirsiniz.
Tarifi daha önce yazmış olduğum için linkini ekliyorum.

6 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım..
    Acil şifalar diliyorum..
    Aşurenin çok lezzetli olduğu besbelli.:)
    Ellerine,ömrüne sağlık..
    Hayırlı Cumalar..

    YanıtlaSil
  2. aşureniz enfes görünüyor rızkınız bereketiniz bol olsun hayırlı cumalar:))

    YanıtlaSil
  3. acil şifalar diliyorum canım,ellerine sağlık.afiyet şeker olsun...

    YanıtlaSil
  4. bereketi hanenize yayılsın Özlemcim

    çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Özlem, bak hemen geldim ;-)
    selamlar

    YanıtlaSil
  6. CANIM ETKİNLİĞİNE YETİŞEMEDİĞİM İÇİN ÜZGÜNÜM SENDEN ÇOK ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM( BİR DAHAKİ ETKİNLİĞE İNŞALLAH:)
    GEÇMİŞLER OLSUN AŞURENİDE RABBİM KABUL EYLESİN TEKRARINI NASİP ETSİN...
    SEVGİ VE SELAMLAR:)

    YanıtlaSil