5 Aralık 2011 Pazartesi

İÇLİ KURABİYE

53. TARİFİN ADI :  İÇLİ KURABİYE
GÖNDEREN : MUTFAK İNCİSİ

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için   TIKLAYINIZ .

Önce kakaolu puding yaptım sonra içinden Kurabiye Tarifini veriyorum. Ben adını İçli kurabiye koydum. Siz ne dersiniz bilemiyorum..


5 yemek kaşığı pudingi tabağa aldım içine

3-4 yemek kaşığı iri çekilmiş ceviz,

3-4 yemek kaşığı kuruüzüm

ve katılaşana kadar hindistan cevizi ilave ettim.

Kaşıkla karıştırarak yumuşak bir harç haline geliyor.

Parmak uçları ile de minik köfte şeklini verdim..
Hazırladığım kurabiye hamurunun ortasına koyup hamuru bir köfte misali yuvarladım. Fırında 15-20 dakikada pişti farklı bir lezzet belki başkaları tarafından da yapılmış olabailir ama bu benim doğaçlamamdır..


Hatta pudigli iç arttı ve çayın yanına çok güzel bir lezzet oldu.




Malzemeler

2 adet yumurta

1,5 su bardağı pudra şekeri

1 su bardağı buğday nişastası

1 paket margarin

1 paket kabartma tozu

Aldığı kadar un

Yapılışı
* Buğday nişastası + pudra şekeri + kabartma tozu harmanlayın

* Ortasını açın yumurtaları kırın margarini ekleyin yavaş yavaş unda katarak yoğurmaya başlayın yumuşak bir hamur olcak.

* Ellerinizi unlayarak hamurdan kopardığınız parçayı resimde gördüğünüz gibi yuvarlayın ortasına minik cevizli harçtan koyun.

* Yuvarlayıp yağladığımız tepsiye dizin. 15-20 dk. pişirin.

* Afiyet Şifa Olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder