4 Ocak 2012 Çarşamba

MANTAR SALATASI

7. TARİFİN ADI : MANTAR SALATASI
GÖNDEREN : UĞUR BÖCEĞİ

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek TIKLAYINIZ

Malzemeler:

1 kg mantar (konserve de olabilir)
2 havuc
5 - 6 cornison
8 - 10 yesil zeytin
yarim demet maydonuz
1 cay bardagi siviyag
1 limonun suyu
1 tatli kasigi kirmizi pul biber
1 tatli kasigi karabiber
tuz


Havuc ve mantarlari ayri kapda haslayin. Soguk sudan gecirip suzün. Salatalik tursulari, havuc ve mantarlari küp seklinde dograyin. Zeytinleri dilimleyin, maydanozu yikayip ince ince dograyin. Genis bir kapta siviyag, limon suyu, kirmizibiber ve karabiberi karistirin. Cirpma teli ile iyice cirparak salata sosunu hazirlayin. Dogranmis mantar, havuc, zeytin ve cornisonlari sosa ekleyip harmanlayin. Buzdolabinda yarim saat kadar bekletin.
Soguk olarak servis yapin.

5 yorum:

  1. Merhaba,tarifler gerçekten çok güzel.Ellerinize sağlık.Sizi izlediklerime aldım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Size şimdiden kolay gelsin ve etkinlik için teşekkürler...
    Aşağıdaki tarifimi büyük bir memnuniyetle etkinliğinize gönderiyorum...
    http://hayatmutfaktaguzel.blogspot.com/2011/12/kremali-havuclu-kek.html

    YanıtlaSil
  3. canım fiskos köşesinede yazdım,linkinide attım oraya tarif yayınladım alabilirsin,kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  4. http://mutfakincisi.blogspot.com/2012/01/elmal-kurabiye.html
    Etkinliğiniz hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  5. canım,iyi seneler... bol katılımlı bir etkinlik olmasını dilerim.katılacağım.sevgiler.

    YanıtlaSil