5 Ocak 2012 Perşembe

ÇİKOLATALI MİNİ TART

16. TARİFİN ADI : ÇİKOLATALI MİNİ TART
GÖNDEREN : EHLİKEYF

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek  TIKLAYINIZ .

malzemeler
125 gr tereyağ(margarinde olabilir)
1 su bardağı pudra şeker
1 yumurta
aldığı kadar un
iç dolgusu için
2 paket puding veya supangle veya arzu edilen herhangi bişey ben supangle kullandım
süt
Tereyağı oda sıcaklığında yumuşattıktan sonra pudra şekeriyle yumurtayı ilave edip karıştırdım sonra un ilave ederek yoğurmaya başladım ilk başta böyle yapış yapış bi hamur oluyor sanki elini çıkaramayacakmışsın gibi ama azar azar un ilavesiyle hamur toparlanıyor
Hamurdan fındıktan biraz büyük parçalar koparıp kalıbın içine yaydım incecik bir kaplama olması lazım 15 dakikalık bi fırınlamadan sonra (180 derece)tartları kalıplardan çıkarıp paketteki tarife göre hazırladığım supangleyle tartların içini doldurdum süslemek için muz kullandım ben, kivi olabilir, çikolata parçacıkları olabilir daha bisürü şey olabilir

2 yorum:

  1. sevgili arkadaşım haşhaşlı kekimi sizi ithaf ettim...sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben minikleri.Ellerine sağlık canım.Çok cici olmuşlar.Ben de yapmayı düşünüyordum.Yapılmışını görünce sevindim:)

    YanıtlaSil