9 Ocak 2012 Pazartesi

KATMER POĞAÇA

44. TARİFİN ADI : KATMER POĞAÇA
GÖNDEREN : UĞUR BÖCEĞİ

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek  TIKLAYINIZ .
Malzemeler:

1 Sb. süt
1 cb. sivi yag
1 yumurta (aki icine, sarisi üstüne)
20 gr. yas maya
2 ck tuz
2 ck seker
aldigi kadar un

Arasi icin:

margarin (yumusak)
beyaz peynir


Yumusak hamur elde edin. Mayalandiktan sonra 8 bezeye ayirin. Her bezeye bir tabak büyüklügünde acin ve margarini ince bir tabaka halinde üstüne sürün. Her bezede bu islemi tekrarlayin. En üstteki kata margarin sürmeyin. Simdi hamurlari üst üste dizin, fazla ezmeden yavas yavas büyütün. Sigara böregi sarar gibi kesin arasina peynir koyun ve sarin. 30 - 40 dk. tepside mayalansin. Yumurta sarisini sürün ve 180 derecede pisirin.

3 yorum:

  1. Özlemcigim ellerine saglik cok güzel nefis görünüyor .Blogunu canim benim daha iyi takip ede bilmek icin takip listeme kaydediyorum .Hayirli aksamlar öptüm.

    YanıtlaSil
  2. arkadaşım sayfama uğrarsan tarifim alabilirsin kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    katmer pogaçayı da pek severim çayla....hazırlayanın ellerine sağlık...

    salepli kekle etkinliğinizden bahsettim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil