30 Ocak 2012 Pazartesi

KOLAY REVANİ

130. TARİFİN ADI : KOLAY REVANİ
GÖNDEREN :  GULOANNE MUTFAKTA

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek  TIKLAYINIZ .

MALZEMELER
3 adet yumurta
9 yemek kşğ şeker
9 yemek kşğ süt
9 yemek kşğ un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
ŞERBETİ
2 su bardağı şeker
2 su bardağı su
Şerbet kaynatılmadan ılık suyla şekeri eritip hazırlayın
ÜZERİ İÇİN


Hindistan cevizi
YAPILIŞI
Şeker ve yumurta yoğurt kıvamında çırpılıp diğer malzemeler eklenerek fazla çırpmadan yağlanmış orta boy fırın tepsisine dökülür..Altı ve üstü kızarana kadar fırında pişirilir..
Fırından çıkarılan revani 2 -3 dak bekletilir kaynatılmadan hazırlanan şerbet üzerine dökülür. Soğuyunca istediğiniz şekilde dilimleyerek servis yapın.
Ben su bardakla kestim
AFİYET OLSUN

1 yorum:

  1. sürekli yaparım ben bu tatlıyı...çok hafiftir

    şerbeti hemen içine çektiği için bizdeki adı sünger tatlısı :)

    YanıtlaSil