17 Ocak 2012 Salı

BÖĞÜRTLEN SOSLU RULO GOFRETLİ İRMİK PASTASI

92. TARİFİN ADI : BÖĞÜRTLEN SOSLU RULO GOFRETLİ İRMİK PASTASI
GÖNDEREN : TOMBUL TARİFLER


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek   TIKLAYINIZ .

Malzemeler;1 kg süt, 1 su bardağı irmik,9 yemek kaşığı şeker,1 vanilin, 1 kaşık margarin,1 kaşık nişasta,1kaşık un,1 kaşık limon kabuğu rendesi.
İçi için; 1 muz, 1 paket yulaflı bisküvi, 1 çay bardağı iri çekilmiş ceviz.
Kenarları İçin : 3 paket rulo gofret.
Üzeri İçin: Dr. Oetker hazır bögürtlen sos.
Yapılışı:



  1. En küçük boy kelepçeli kalıbın altına kepekli bisküvileri diz.
  2. Sütü tencereye al, içine şekeri, irmiği, un ve nişastayı ekle iyice karıştır sonra ocağa al içine limon kabuğu koy, pişir. İndirince içine vanilin ve 1 kaşık margarin ekle iyice karıştır.
  3. Sütlü karışımı kelepçeli kalıba yarısını yavaş yavaş dök. Bir taraftan dökerken bir taraftan da rulo gofretleri diz. Böylece rulolar düzgünce dizilecektir.
  4. Dilimlenmiş muzu ve cevizleri üzerine dök. (İsteğe göre bu aşamada tarçın da eklenebilir)Geri kalan irmikli tatlıyı cevizlerin üzerine eşit dök. Üzerini düzle. Soğumaya bırak
  5. Soğuyunca üzerine hazır böğürtlen sosunu dök. Kelepçeli kalıptan çıkar servis yap. Afiyet Olsun.

4 yorum:

  1. harika görünüyor, paylaşım için teşekkürler ama sanırım diyetteyken kendime yaptığım en büyük işkence yemek sayfalarını gezmek :) seviyorum ama napiim :)

    YanıtlaSil
  2. Sen şanslı bir hanımsın canım hiç belli olmaz...denemelisin.

    YanıtlaSil
  3. görüntü muhteşem .....
    en yakın zamanda denemek istiyorum....
    tabiki kiloları boşvererekk....

    YanıtlaSil
  4. Ee yok artık ! Bune yaaa harika duruyor..Sabah sabah canım çekti :/

    Bu ARADA blogunu çok sevdim,takipçinim artık :) Ben de beklerim,görüşürüz cnm :)
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil