13 Ocak 2012 Cuma

SÜTLAÇ

73. TARİFİN ADI : SÜTLAÇ
GÖNDEREN : GELİBOLU 17


Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek  TIKLAYINIZ .

MALZEME:
1 çay bardağı pirinç,2 bardak su,2 bardak süt,1 kaşık nişasta,1 paket vanilya,1,5 bardak şeker,tarçın

YAPILIŞI:

pirinç ayıklanıp yıkanır ve 2 bardak suda biraz yumuşatılır,sonra sütü katılır,biraz daha kaynatılır,indirmeye yakın nişasta biraz su ile karıştırılır içine ilave edilir,karıştırılır.şekeri ve vanilyasıda katıp karıştırıp 2-3 dakika sonra altı kapatılır.kaselere boşaltılır.soğuyunca üstüne toz tarçın serpip servis yapılır

6 yorum:

  1. ellerine sağlık arkadaşım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. etkinlik için turta yaptım alırmısın hayırlı cumalar arkadaşım

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Özlem,sayfamda tarifiniz var gelip alırmısınız...Bol katılımlı bir etkinlik olması dileklerimle...

    YanıtlaSil
  4. porselendemlik13 Ocak 2012 18:55

    bayıldım ben bu sütlaçaaaa

    eline saglık cadı

    YanıtlaSil
  5. İyi geceler canım,teşekkürler,sevgiler...kolay gelsin :)

    YanıtlaSil