9 Ocak 2012 Pazartesi

TEPSİDE PASTA

41. TARİFİN ADI : TEPSİDE PASTA
GÖNDEREN : HANİFE

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek  TIKLAYINIZ .

4 yumurta
3 fincan şeker
1 fincan sıvı yağ
1 fincan su
1 su bardağı un
1 su bardağı nişasta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Kreması
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı tereyağ
3 fincan şeker
1 kg süt
1 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket krem şanti
Çikolata sos
Erik marmeladı
1 poşet şanti
1 bardak soğuk süt
Yapılışı
Yumurtaları şeker ile köpürene kadar çırptım....
Diğer malzemeleride ilave ederek kek hamuru hazırladım,dikdörtgen borcama döküp ısıtılmış fırında pişirdim.....
Diğer taraftan bir tencere içerisinde 2 yemek kaşığı tereyağ ve 2 yemek kaşığı un kavurdum sürekli karıştırılarak sütü ilave ettim....Bir su bardağı un daha ekleyip şeker ve vanilya da koyarak kremayı hazırladım.
Krema soğuyunca ve bir paket şantiyi ekleyerek mikserle 5 dk çırptım.....
Kremayı kekin üzerine döktüm.
Şantiyi sütle çırpıp dolabta bir müddet beklettim kremanını üzerini şantiyle süsledim oluşan boşluklara marmelat ve eritilmiş çikolata döktüm.Dolapta dinlendirip servis yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder