27 Ocak 2012 Cuma

ÇAYLI KEK

120. TARİFİN ADI : ÇAYLI KEK
GÖNDEREN : BANUDAN ŞIMARTAN TATLAR

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek   TIKLAYINIZ .

2 yumurta
bir buçuk su bardağı toz şeker
2 su bardağından biraz az un
3 çorba kaşığı margarin
1 su bardağı süzülmüş demli çay
2 çorba kaşığı kakao
az tarçın 1 çimdik kadar (isteğe bağlı)
1 paket kabartma tozu

Çukur bir kabın içinde toz şeker ve yumurtayı çırpalım.
Un, margarin,soğuk çay, kakao, tarçın ve kabartma tozunu ekleyip çırpmaya devam edelim.
Karışımı yağlanmış kek kalıbına ( ben büyük kare borcam kullandım) döküp 180 derece fırında kabarana dek pişirelim.
Ilıyınca, dilimleyip üzerini nutella ile süsleyip bergamot aromalı sıcacık tavşan kanı çayla servise sunalım.
Afiyet olsun

3 yorum:

  1. Canım bende sana haber etmeye geliyordum sen yayınlamışsın bile:)))
    Özlemcim kolay gelsin gelen tarifler de harika her kezin emeğine sağlık. öptüm:)

    YanıtlaSil
  2. http://tarifkupu.blogspot.com/2012/01/fistikezmeli-kurabiye.html
    Kabul ederseniz tarifimle bende katılmak isterim çay davetinize

    YanıtlaSil
  3. benim çocukların en sevdiği kek.Ellerine sağlık, süper.

    YanıtlaSil