24 Mart 2012 Cumartesi

KEPEKLİ UNLA YAPTIĞIM LEZZETLİ KEKİM


Evet kekimizin görüntüsü çok güzel değil ama lezzetine diyecek yok. Kepekli un ile yaptım. Kek sevmeyen eşim çok beğendi ve benden yine kek yapmamı istedi.  Şimdi geçelim malzemelere

Malzemeler:

2 yumurta
1 su bardağı şeker
1/2 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı yoğurt
Aldığı kadar kepekli un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Yapılışı:
Yumurta ve şeker çırpılır. Sıvıyağ, yoğurt eklenip çırpılır. Un, kabartma tozu, vanilya eklenir karıştırılır. Yağlanmış kalıp ya  da borcama karışım dökülür. Üzerine susam serilir. Ve 180 derecede fırında pişirilir.

Ilık ılık afiyetle yenir.

AFİYET OLSUN.

Ve tarifimi beni 73 hafta porselendemlik çay saati etkinliğine davet eden arkadaşım gelibolu17 ' ye gönderiyorum, kendisine kolaylıklar diliyorum. Bol katılımlı bir etkinlik olsun inşallah.

21 yorum:

  1. Görünüşü değil tadı ve sağlıklı oluşu önemli Yeşimcim ellerine sağlık..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Özlemcim kusura bakma isimleri karıştırmışım..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. kepekli unla henüz hiçbir şey yapmışlığım yoktur ama sağlık için denemek gerek,eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNE SAĞLIK ÖZLEMCİM ÇOK SAĞLIKLI VE BESLEYİCİ
    :))

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım güzel tarifin için,ellerine sağlık http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/03/ayn-hamurdan-kurabiyeler.html burda yayında gene beklerim,selamlar

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık, güzel bir tarif:)

    YanıtlaSil
  7. Bence görüntüsü de gayet güzel haksızlık etme kekine arkadaşım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. rejim yaptığımız şu günlerde güzel bir tarif olmuş ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. düzelmiş Özlemcim
    bloğuna direkt olarak ulaşılabiliyor artık
    bende de bir tane vardı böyle...ben de onu izleyicilerim arasından çıkarmak zorunda kalmıştım ama zarar görmemek adına yapmak gerekiyor tabi

    iyi akşamlar canım...

    YanıtlaSil
  10. En kısa zamanda bende denemek istiyorum kepekli unla keki..
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık özlemcim

    YanıtlaSil
  12. tam da kepekli unlarımı hazırlamıştım, bu tarif çok iyi oldu, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. pek de güzel görünüyor. ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  14. Hiç denemedim, sende görünce kesin denemem gerektiğini düşünüyorum. Bence görüntüde gayet güzel. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. 28 MART-28 NİSAN tarihleri arasında

    http://www.marifetane.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım...

    Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...

    Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....

    “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”

    Muhammed Mustafa (s.a.v)

    Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)

    Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Marifetane (Elif Hatice) ye gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp

    http://www.marifetane.com/ adresimde yayınlayacağım :)

    Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

    YanıtlaSil
  16. HUUUU CANIM NERELERDESİN:)
    İYİMİSİN:)

    YanıtlaSil
  17. Selamlar özlem hanım nasılsınız çokdan beri blogu güncellemiyosun inşallah her hangi birşey yoktur merak ettim

    YanıtlaSil
  18. Merhaba canımcım nasılsın? nerrelerdesin? özledim seni,,,
    bu arada bana adres bilgilerini verirsen en kısa sürede Porselen demlik çay saati etkinliğinde yaptığın harika ev sahibeliği anısına porselen demliğin adresine gönderilecektir...selamlar,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. CANIMSIN BENİM İYİ OLMANA SEVİNDİM...
    SAĞLIĞIN BOZULMADAN İNŞALLAH TÜM DİLEKLERİN KABUL OLUR.
    DAİMA SENİ AKLIMA GETİRECEĞİM.
    HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN ARKADAŞIM:)

    YanıtlaSil
  20. bana mail at ben porselene yollarım adresini glcanix@gmail adresime atarsan iyi olur :)
    inşallah bebek tedavin başarılı olur canım Allah yardımcın olsun gayret kuvvet versin,sana ikiz ikiz şirin şirin hayırlı uslu sağlıklı sıhhatli evlatlar versin Rabbim inşallah,

    selamlar olsun :)

    YanıtlaSil
  21. inşallahh canımm inşallahhh...
    rabbimm gönlünden gçenleri,ve emeklerinizin karşılığını hyırlısı ile versin inşallaah..
    güzel haberlerin ile müjdele bizi olur mu:)
    öpüyorum canım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil