22 Eylül 2010 Çarşamba

BİBER KAVURMASI

BİBER KAVURMASI


Yapması kolay yemesi harika tarif. Domates soslu sarımsak yoğurtlu. Hele birde acılı olmuşsa lezzetine diyecek yok. Ama çok ekmek yedirir aman dikkat edin oldu mu?.

BİBER KAVURMASI

MALZEMELER:

1 kg sivribiber
5 domates
3 yemek kaşığı zeytinyağ
Tuz

1 kase yoğurt
1 baş sarımsak

YAPILIŞI:

Biberleri yıkayıp kurulayalım. Biberlerin iç kısımlarını temizleyip ve irice doğrayalım. Sonra tencereye zeytinyagı koyup biberleride ilave edip arada bir karıştırarak biberler kızarana dek pişirelim. Kızaran biberlerin üzerine kabuğu soyulup küp küp doğranmış domatesleri ekleyip domates suyunu çekip özleşene dek pişirelim. Pişirdikten sonra servis tabağına alalım.Soğuyunca sarımsaklı yogurtla servis yapalım.
AFİYET OLSUN

22 yorum:

  1. çok severim canım.nefis görünüyor.ellerine güzel gönlüne sağlık.öpüyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım öpüorum..

    YanıtlaSil
  3. bayılırım yaa biber kavurmasına hele ki acılı olacak dediğin gibi uff uuff

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık özlemcim yaz boyunca sıklıkla yaptım. benim damak zevkime göre severek yiyorum.

    YanıtlaSil
  5. bayılırım biber kavurmasına, yazın bol bol yaparım
    ellerine sağlık özlemcim...

    YanıtlaSil
  6. Tazecik ekmekle suyuna bandıra bandıra ne de güzel yenir, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. kahvaltı için çok güzel bir tarif olmuş.ellerine saglık.ekmegi bandıra bandıra yemek için muhteşem.

    YanıtlaSil
  8. nefis bir lezzet hele kahvaltıda hımmm
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Çok leziz ve iştah açıcı bir görüntüsü var. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  10. Ewt biliyorum :)kesiblikle çok güzel bir tarif :) Epey önce teyzem yapmıştı ve yemeği görünce ''yemek mi bu şimdi'' demiştik ,hiç unutmam :) ama sonra parmaklarımızı yemelik olduk inan :) öyle güzeldi ki,şaşırmıştık/

    YanıtlaSil
  11. sa.Biber kızartmasını çok severim birde acılı olursa, ellerine sağlık vede afiyetler olsun.A.E.O

    YanıtlaSil
  12. özlem nasıl güzel yenir bu yemek yanında sarımsaklı yoğurtla
    ellerine sağlık enfes olmuş

    YanıtlaSil
  13. Canım kahvaltıda bayılırım ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Canım,
    nefis görünüyor, ellerine sağlık.Ben domatesi ayrıca kavurup ilave ediyorum, öyle de çok güzel oluyor, ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Biber kızartmasını sevmeyen yoktur heralde. Ben de bayılanlardanım. Bir de bu kadar kalorili olmasa.. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  16. kahvaltıda çok güzel oluyor. ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  17. Bu yaz kendi bhçemizden topladığım biberlerle bol bol yaptım.Nefis oluyor.Ellerine sağlık canım.
    Blogun da hayırlı olsun.Muhabbetle kal...

    YanıtlaSil
  18. slm şeker
    geldiiiiiiiiiim
    hemen banner ekliyelim...
    öncelikle fatoş un sayfasının linkini kopyala
    http://fatosla-lezzetli-tarifler.blogspot.com/
    sonra banner resmini masa üstüne kopyala
    kumanda panelinden tasarımlara tıkla
    ordan Gadget ekle yeri tıkla açılan pencereden Resim yazan yeri tıkla yukrdan aşağıya doğru 7.( ağaç resmi var ) olmalı açılan pencerede gözat yeri tıkla sonra masa üstünden banner resmini yükle sonra bağla yazan yere fatoş un linkini yapıştır kaydet de okeydir hadi kolay gelsin sonra bana haber ver öptüm yarım saat daha işyerindeyim sonra çıkacam :))kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  19. Çok severim ellerine sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  20. yazın vazgeçilmez lezzetlerinden, şimdi de biraz daha kalın etli kırmızılı yeşilli biberlerle yapıyorum:)) şifalar olsun

    YanıtlaSil
  21. canım günaydın ellerine sağlık hemen yapıcam kahvaltıya

    YanıtlaSil
  22. Off:)
    Harika görünüyor,bayılırım!

    YanıtlaSil