30 Kasım 2011 Çarşamba

BALIK YANINA SALATA


Günaydınlar sevgili dostalarım. Etkinlik için tarifleriniz gelmeye başladı. Sayenizde bol katılımlı bir etkinlik yapacağız inşallah. Tariflerinizi yarından itibaren sayfamda yayınlamaya başlayacağım.
Şuan ocakta biliyormusunuz ayva reçelini kaynatıyorum. Ayva reçelini çok severim. Dün pazardan alıp hemen rendeleyip şekere yatırdım sabah da ocağa kodum kaynasın bakalım. Mis gibi de kokusu eve yayıldı.
Salatamıza gelince;
Malzemeler:
1 bağ roka
biraz tere
yeşil soğan
taze nane
mayanoz
kuru soğan
domates
semizotu ( evde vardı doğradım çok güzel oldu)
sarımsak
kırmızı biber

Sosu:
nar ekşisi
şalgam
elma sirkesi
zeytinyağ
pulbiber
tuz

Yapılışı:
Malzemeleri göz kararı olarak yıkayıp, güzelce doğruyorsunuz. Üzerine sos malzemelerinde döküp karıştırıyorsunuz. İşte bu kadar balığın yanında ekmeği sosuna bana bana yiyorsunuz.
Ben 1/2 çay bardağı şalgam, 1 tatlı kaşığı elma sirkesi, 1 tatlı kalığı nar ekşisi koydum. Ölçüleri değiştirebilirsiniz.

12 yorum:

  1. uuf uuf eksili bir salata desene benim hamsi pilavin yanina iyi giderdi.ellerine saglik.hayirli sabahlar.

    YanıtlaSil
  2. Salata her zaman vazgeçilmezimdir. Ellerine sağlık. Bol yeşillikli bir salata...
    Etkinlik için kolaylıklar diliyorum canım...

    YanıtlaSil
  3. canım benim sitemde senin için tarif var.alırsan sevinirim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ay bu salata balık olmadna bile afiyetle yenir canım:)) ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba özlem, bıraktığın mesajı aldım ve yorumunu yayınladım. Ama bunu yorum olarak bırakmak istemiyorum. Hazırlamış olduğun bir duyurun varsa bloğumda yayınlamak isterim.

    Balık ve salata vazgeçilmez ikili olmuştur her zaman. Eline sağlık. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık salataya daya
    namam öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Salatasız bir balık düşünemem sevgiler:))

    YanıtlaSil
  8. balık salatasız hıc olur mu ,ellerıne sağlık canım,harıka bır salata olmus

    YanıtlaSil
  9. ellerine saglık canım...ben etkinlik için tarifi en yakın zamanda yolluyorum sana sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. yarın sabah sen bana uğra emi balımm:) şimdi yemeğin yanına bu salatayı alayım da gideyim ben:DDD

    YanıtlaSil
  11. Balığın yanına yakışan yegane salatadır hele rokaya bayılırım..

    Etkinliğe de en kısa zamanda katılacağım canım..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık Özlemcim salatan mükemmel görünüyor. Etkinlik için tarifimi yayınladım alabilirsin, şimdiden kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil