5 Aralık 2014 Cuma

ZEYTİNYAĞLI PORTAKALLI KEREVİZ


Günaydınlar. Bugün ilk defa pişirdiğim ve pişirilecekler listesine eklediğim bir lezzetle sizlerleyim. Kerevizin hep salatasını yapardım ama bu sefer portakallı yapayım dedim. Ve enfes bir lezzet ortaya çıktı. Kokusu falan kalmıyor. Mutlaka deneyin derim.


Malzemeler:
3 adet orta boy kereviz
1 adet kuru soğan
2 adet havuç
1 adet patates
2 adet portakal
zeytintağ
tuz
şeker

Yapılışı:
Soğanlar yemeklik doğranır ve zeytinyağında kavrulur. Bu arada kerevizler soyulur ve dilimlenir. Ben kurabiye kesme aparatıyla kestim. Havuçlar dilimlenir. Patatesler soyulur ve dilimlenir.
Soğanların üzerine kerevizler, havuçlar ve patates yerleştirilir. üzerine sıkılmış portakal suyu eklenir. tuz şeker atılır, biraz su eklenir ve pişmeye bırakılır. Ilık servis yapılır.
AFİYET OLSUN.

2 yorum:

  1. bende denemedim ama gerçekten çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bende de etli yemeği pişiyor şuan çok çok seviyoruz ailece :)
    ellerine sağlık Özlemciğim bu hali de nefis..
    afiyetle..

    YanıtlaSil