1 Aralık 2014 Pazartesi

YUMURTALI TAZE FASULYE KAVURMASI




Günaydınlar Sağlıklı huzurlu ve mutlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle. Bugünkü yemeğimizi ben çok severim. Özellikle yemeği tabağa koyduğumda yumurtalı kısımlarını yemek çok hoşuma gidiyor. Ben miktarlarını yaptığım ölçüde yazıyorum siz artırabilir ya da azaltabilirsiniz.


Malzemeler:
1 kilo taze fasulye
1 adet kuru soğan
2 yemek kaşığı zeytinyağ
tuz
pulbiber

Ayrıca:
1 tatlı kaşığı tereyağ
3 adet yumurta
tuz

Yapılışı:
Fasulyeler güzelce yıkanır, sapları ayıklanır, Ve bıçakla ince uzun doğranır. Tencereye yerleştirilir. Üzerine yemeklik doğranmış soğan, zeytinyağı, tuz, pulbiber atılır çok az su eklenir ve kısık ateşte pişirilir.
Ayrı bir tavada tereyağında çatalla çırpılmış yumurta pişirilir. Karı kıvamda olacak.
Pişmiş fasulyenin üzerine eklenir. Servis yapılır.
AFİYET OLSUN.

3 yorum:

  1. Canım benim yine hiç tatmadığım bir lezzet,ellerine sağlık.Bugün pazardan yarım kilo alıp denemeliyim,öpüyorum tatlım Sibel Y.

    YanıtlaSil
  2. çok severim, kahvaltıda yada günün başka bir saatinde mis gibi tereyağıyla yapılmış kavurmanın tadına doyamam :)
    ellerine sağlık canım..
    afiyetle..

    YanıtlaSil
  3. Bu tarif merak uyandıran ve çok lezzetli gözüken bir olay muhakkak denemek lazım bence .

    YanıtlaSil