28 Ağustos 2010 Cumartesi

TAVUK ŞİŞ

Yine ızgara denemelerime devam ediyorum. Dünde tavuk şiş yapayım dedim. Yalnız süreyi iyi ayarlayamadım ve biraz fazla kızarmştı. Bir dahakine zamanı daha az tutacağım. Ama lezzetine diyecek yoktu.


MALZEMELER

1 adet tavuk göğsü
2 yemek kaşığı zeytinyağ
1 tatlı kaşığı biber salçası
1 tatlı kaşığı kırmızı biber
1 tatlı kaşığı kekik
1 çay kaşığı kara biber
2 adet domates
2 adet yeşil biber
Çöp şiş

YAPILIŞI:

Tavuklar iyice yıkandıktan sonra küp şeklinde doğranır. Bir kaba koyulur. Üzerine salça, baharatlar, zeytinyağ eklenir karıştırılır ve 3 saat dinlenmeye bırakılır. Domates ve yeşil biber irice doğranır. Daha sonra şişe dizilir. 2 tavuk göğsü, 1 domate 1 biber 2 tavuk göğsü şeklinde.
Daha sonra şişlerin uç kısımları yanmasın diye aliminyum folyoya sarılır. En son olarak da elektrikli ızgarada pişirilir. Ayran ve salatayla afiyetle yenir.




AFİYET OLSUN

3 yorum:

  1. Nefis görünüyorlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. harika bi görüntü ellerinize sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık tavuklar nefis görünüyor...
    Nihayet senide izlemeye aldım dünden beri deniyordum şimdi oldu artık daha sık görüşürüz. Sevgilerimle öptüm...

    YanıtlaSil