6 Mart 2012 Salı

MİNİK PRATİK BÖREKCİKLER



Günaydınlar. Bugün sizlerin karşısına çok pratik bir börekle çıkıyorum. Eğer misafir geldiyse, evde milföy hamuru varsa korkmayın. hemen çayın yanına hazır olacak farklı görünümlü bir börek.

Malzemeler:

Milföy hamuru

İç malzesi:
peynir, maydonoz

Üeri :
yumurta sarısı

Açamak için :
biraz un

Yapılışı:

Milföy hamurlarmızı az un ile birazcık inceltiyouz. Sonra 4' e kesiyoruz. İç malzemelerden koyup sadece uçlarından kayık şeklinde kapatıyoruz. Yumurta sarısı sürüp,fırında güzelce pişiriyoruz.İşte bu kadar. Kolay gelsin.

AFİYET OLSUN.

17 yorum:

  1. güzelim asıl ben senin mini böreklerine asla hayır diyemem elimde çay varken bende aldım 2 tanesini hakkını helal et:))

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar şirin ve pratik olmuş.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Hem pratik, hem şık pek beğendim ben bunları.

    YanıtlaSil
  4. özlemcim ellerine sağlık canım
    :))

    YanıtlaSil
  5. bu iyi fikirmiş canım.görüntüde çok güzel.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ya benim ofiste çanım çekti şimdiii:(

    ellerinize sağlıkkkk

    YanıtlaSil
  7. Mmm nefis görünüyor ellerine sağlık tatlım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. günaydınn..
    ellerine sağlık canım her daim buzlukta olmalı diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağlık harika bir börek olmuş )
    keşke yapılış şeklini tam olarak görebilseydik:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. canım ellerine sağlık harika bir börek olmuş )
    keşke yapılış şeklini tam olarak görebilseydik:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. pratik vde şık olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, çok pratikmiş, tam bana göre, deneyeceğim. Bloğun harika, sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Tatlım hiç böylesini aklı edemedim beeeen vallahi çok da güzel olur hatta iç malzemeyi bir çok farklı versiyonla yağpabiliriz. çikolatalı sarelleli hatta elmalı tarçınlı ya da ne bileyim bir çok farklı peynirli içle... eline sağlık aklıma yazdım bile.. gerçekten çok pratik.

    YanıtlaSil
  14. Kolay ve pratik, zamanı az olanlar için harika bir tarif. Ellerine sağlık, bu arada iğne oyaların harika kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  15. Harika mİlföy mutfağın acil servisi hele böyle güzel olursa.
    Ellerine sağlık Yeşimcim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık canımm çok prsatik olmuş;)

    YanıtlaSil
  17. Cok güzel olmus canim...
    ellerine saglik
    :-)))

    YanıtlaSil