15 Şubat 2012 Çarşamba

TAVUKLU BEZELYE YEMEĞİ


Merhabalar. Uzun süredir sizleri ihmal ettim biliyorum ama dişim çok ağrıyor. Sürekli antibiyotik kullanıyorum bakalım hayırlısı. Sanırım diş içten içe çürümüş. Galiba dişimi kaybettim bu gidişle çekilecek.
Diş ağrısı nedeniyle bugünlerde kolay yemekler yapıyorum. Bunlardan biride bezelye yemeği. Pratik ve çok çabuk pişiyor.

Malzemeler:
1 adet tavuk göğsü
1 küçük kavanoz bezelye
1 adet patates
1 adet havuç
1 adet kuru soğan
1 tatlı kaşığı salça
1 - 2 yemek kaşığı zeytinyağ

Yapılışı:
İlk olarak tavuk eti küp küp doğranır, tencereye yağ, tavuk eti konulur, biraz kavrulur. Soğan küp küp doğranır, eklenir kavrulur. Salça eklenir kavrulur. Patates ve havuç küp küp doğranır, tencereye eklenir, biraz kavrulur. Su eklenir biraz pişmeye bırakılır. Bezelye konserve olduğu için sebzeler ve tavuk eti pişmeye yakın bezelyeler eklenir. Pişirilir.

AFİYET OLSUN.

7 yorum:

  1. off o diş ağrısı fenadır özlem.. Geçmiş olsun. Umarım çabuk atlatırsın.Yemeksiz olmuyor tabi, hastada olsak biz kadınlar kalkıp birşeyler hazırlıyoruz.
    Tavuklu bezelye yemeğini bende çok yaparım. Bizimkiler severek yerler. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Gecmis olsun canim, dis agrisi fena olur :(( Ellerine saglik, bezelye ile tavugu cok yakistiriyorum birbirine...

    YanıtlaSil
  3. hem et hem sebze bir arada, ideal, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Kızımın en sevdiği yemek..
    Minik minik bezelyelerle arası bir iyi ifade edemem..

    Ellerıne sağlık bereketı bol olsun..

    YanıtlaSil
  5. canım fena bir ağrı..Şifalar dilerim ama ihmal etmeden görün bir doktora:(
    yemeğini bende sıksık yapıyorum nefis oluyor:)
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. Bayilirim bu yemege
    iyi ettinde yaptin
    ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun canım, diş ağrısı gerçekten çok zor.
    Kolay ama çok lezzetli bir yemek.
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil