25 Mayıs 2012 Cuma

SAKIN ANLAŞMAYIN!!!!!!!


Hayırlı cumalar sevgili dostlarım. Sizlere bir uyarıda bulunmak istiyorum. http://www.hediyecekilisleri.com/ isimli adres benimle anlaşma yaptı. Reklamları paylaştığım takdirde haftalık belli bir ücrete anlaşmıştık. Hatta hala gönderdiği mailler bile duruyor. Reklamalarını yayınladım. Ücret göndermeye dair tık yok. Sürekli mail atıyorum cevap vermiyor. Yaklaşık 3 aydır bekliyorum tekrar dönmesini fakat ne döndü ne paramı gönderdi. Aslında benim için önemli olan para değil fakat yaptığı bu sözünde durmazlık benim canımı sıkıyor.
Sizlerde sakın bu adresle http://www.hediyecekilisleri.com/ anlaşma falan yapmayın. Ben düştüm siz düşmeyin.

4 yorum:

  1. Bunun gibi daha bir sürü adres var. Çok dikkat etmek lazım. Sadece sorun para değil, bir takım illegal paylaşımları da oluyor. Siz de alet olmuş oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  2. peki anlaşma yapılırken bununla ilgili bir madde yok mu Özlemcim...yani yasal hakkını arayabilmen için ?

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize ve emeğinize sağlık, çok zahmet ederek hazırlamışsınız. paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize ve emeğinize sağlık, çok zahmet ederek hazırlamışsınız. paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil