20 Nisan 2012 Cuma

PATATES YEMEĞİ ( PATATES SULUSU )


Malzemeler:

100 gram kuşbaşı et
4 - 5 adet patates
1 adet kuru soğan
1 tatlı kaşığı biber salçası
1 tatlı kaşığı domates salçası
1 tatlı kaşığı pul biber

Yapılışı:

İlk olarak etimizi tencereye koyuyoruz, biraz pişirmeliyiz. Et suyunu çekip pişmeye yakın olunca içine yemeklik doğranmış soğanı ekleyip kavuruyoruz. Salçaları ekleyip kokusu çıkana dek kavuruyoruz. İri küp doğranmış patatesleri ekleyip 1 - 2 çevirdikten sonra sıcak su ekleyip pişmeye bırakıyoruz. Piştikten sonra altı söndürülür, karabiberle servis yapılır. Ben karabiberi çok yakıştırdığım için tavsiye ediyorum.

AFİYET OLSUN.

8 yorum:

  1. bende çok sık yaparım bu yemeği.ellerine sağlık cnaım.afiyet bal olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Tencere yemeklerinin yeri hep ayrıdır bende. Ne güzel görünüyor. Ellerine sağlık tatlım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. merhaba sizi izlemeye aldım...
    aay aaay aay patates yemeğini çoook severim...
    harika görünüyor...
    ellerinize sağlık...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. kıymalısını da ben yapıyorum, çok lezzetli olur, görüntü iştah açıcı ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olur değil mi?
    Ellerine sağlık arkadaşım
    İyi hafta sonları

    YanıtlaSil